ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • [OST]she
    Flower in my LIFE/PLEASURE 2017. 3. 6. 22:57

    노팅힐 OST [She]



    She may be the face I can't forget


    그녀는 얼굴이 될지 모른다. 나는 잊을 수 없다.


    A trace of pleasure or regret


    기쁨 또는 후회의 흔적


    May be my treasure or the price I have to pay


    내 보물이 될지 모른다. 또는 값, 내가 지불해야할


    She may be the song the summer sings


    그녀는 노래가 될지 모른다. 여름이 부르는


    May be the chill that autumn brings


    냉기가 될지 모른다. 가을이 가져오는


    May be a hundred different things


    수백의 다른 것들이 될지도 모른다.


    Within the measure of a day


    하루이내에




    She May be the beauty or the beast


    그녀는 미녀 아니면 야수일지 모른다.


    May be the famine or the feast


    굶주리거나 풍족할지도 모른다.


    May turn each day into a heaven or a hell


    돌지 모른다. 매일 천국 또는 지옥 안에서


    She may be the mirror of my dream


    그녀는 내 꿈의 거울일지 모른다.


    A smile reflected in a stream


    미소는 비춰진다. 강의 흐름 속에


    She may not be what she may seem


    그녀는 아닐지 모른다. 그녀가 보일지 모르는 것


    Inside her shell


    그녀의 내면에 (겉과 속?)


    She who always seems so happy in a crowd


    그녀는 항상 행복해 보이는 군중안에서


    Whose eyes can be so private and so proud


    비밀스러워질 수 있고 자랑스러워질 수 있는 눈이다.


    No one's allowed to see them when they cry


    누구도 허락하지 않았다. 보는 것을 그들에게 그들이 울 때


    She may be the love that cannot hope to last


    그녀는 사랑할지 모른다. 희망할 수 없는 끝까지


    May comes to me from shadows of the past


    다가올지 모른다. 나에게 과거의 그림자로 부터


    That I remember till the day I die


    내가 기억하는 것 내가 죽는 날까지




    She may be the reason I survive


    그녀는 이유일지 모른다. 내가 살아가는


    The why and wherefore I'm alive


    그 이유와 그런 이유로 나는 살아간다.


    The one I'll care for through the rough and ready years


    그 하나, 나는 보살필거다. 통해서 거칠고 준비할 세월들


    Me, I'll take her laughter and her tears


    내가, 나는 가질거다. 그녀의 웃음과 그녀의 눈물을


    And make them all my souvenirs


    그리고 만들거다. 그들을 모두 나의 기념품들로


    For where she goes I've got to be


    그녀가 가는 곳을 위해 나는 가야한다.


    The meaning of my life is she


    내 삶의 의미는 그녀다.


    She


    그녀


    Oh, she


    오, 그녀






    웃긴 번역이다 ㅋㅋㅋㅋ

    댓글

Designed by Tistory.